Luna aprilie este dedicată concursurilor BIOVinul.ro & Dulce Aromat, ajunse la edițiile cu numărul trei

Începem luna aprilie cu cele două concursuri de vinuri specializate pe care Vinul.ro le organizează anual din 2021 – BIOVinul.ro și Vinul.ro Dulce& Aromat.

LaBIOVinul.ro pot fi înscrise doar vinuri certificate BIO de către organisme specializate, produse în România, iar laVinul.ro DULCE & AROMAT” pot participa vinuri cu rest de zahăr (demiseci, demidulci și dulci), de asemenea produse în România.

Concursurile inițiate de echipa Vinul.ro vor evidenția categoriile de vinuri menționate și vor oferi cramelor noi mijloace de diferențiere, iar publicului noi motive de curiozitate și achiziție. Fidelă misiunii asumate încă de la înființare, publicația Vinul.ro continuă să pună în valoare sau să creeze trenduri în piața vinului din România. Vă reamintim că prin concursuri și alte evenimente organizate de Vinul.ro vinurile participante sunt aduse în atenția publicului larg, dar și a achizitorilor din retail și HoReCa.

Ca și la edițiile trecute, vom comunica rezultatele (pozitive) de la fiecare concurs pe site-ul nostru și la partenerii noștri, astfel încât fiecare categorie să beneficieze de maximă expunere publică.

De ce BIO?

Conceptul BIO este unul în creștere constantă la nivel internațional, atât la nivelul cramelor cât și mai ales la nivelul consumatorilor premium, care utilizează tot mai mult acest criteriu de selecție atunci când iau decizia de achiziție. Și în România segmentul vinurilor BIO este în creștere, cu perspective certe ca acest trend să continue și mai puternic în viitor.

De ce DULCE ?

Potrivit datelor din piață, chiar dacă în ultimele două decenii consumul de vinuri seci și demiseci a crescut în România, ponderea cea mai importantă din punct de vedere al volumelor continuă să fie cea a vinurilor cu rest de zahăr – și, cu toate astea, ele sunt cel mai puțin reprezentate în concursurile de profil cu bună vizibilitate și cel mai puțin promovate, la nivel de industrie, către publicul consumator. Un concurs de vinuri dedicat acestei categorii de piață are ca scop principal evidențierea în ochii consumatorilor a celor mai bune exemplare disponibile la momentul actual. În secundar, scopul este acela de promovare a categoriei, în general, și de stimulare a competitivității pe acest segment.

Avantajele punctajelor Vinul.ro

În ultimii 3 ani, colaborările comerciale în marele retail girate prin punctajele Vinul.ro au depășit cifra de vânzări de 1.000.000 de sticle, iar interesul publicului, ca și al partenerilor noștri comerciali, este în continuă creștere: prin participarea la concursurile și evaluările noastre, vă puteți asigura atât prezența constantă, actualizată, în baza noastră de date, cât și argumente calitative de vânzare în relațiile B2B sau B2C.

Data limită pentru înscriere este 20 martie, pentru trimiterea probelor este 25 aprilie, iar evaluările vor avea loc în prima săptămână din aprilie.

Lasă un răspuns